Uppsala

Nu är det igen typ 100 år sedan jag bloggat......

Nyaste nytt är att jag fått nytt jobb... På HM som Storecontroller.....
Det innebär för er som inte vad vad en sån gör (visste inte jag heller först =))
att man är ansvarig för mycket av det administrativa i en butik ex scheman, löner, kassahantering,
bankningar, olika rapporteringar med mycket mycket mera.
Så nu är jag hux flux i Uppsala på utbildning.... är inne på vecka 4 av 8. Därav har tiden bara rust förbi
den senaste tiden. Man kan kanske tro att man skulle ha mycket tid över här på kvällarna men så
är INTE fallet.
Jag, Åsa o Lina (Åsa har fått jobb som VM och Lina är vår BC) har grejer för oss typ varje dag här.
Eftersom det är extremt jobbigt att åka ifrån våra barn så aktiverar vi oss här för att få veckorna att gå.
Och det går ändå bra... Linus stortrivs hemma med pappa som ox¨å njuter av att vara pappaledig så det
går absolut ingen nöd på dem. Men jag saknar såklart massor....
Till det positiva hör ju såklart att man får egentid, vi promenerar, äte ute, idag var vi på Ikea och imorrn blir
det bio. Och såklart blir det en del shopping oxå.
Jag menar vad ska man annars göra när man ser alla fina kläder och man varit en tråkig hemmamamma
i över ett år???
Det har ju dessutom varit högsommarvärme här förra veckan så vi passade på att vara ute så mycket som möjligt.

Nu är det dags att sussa så man orkar med att lära sig massa nya saker imorrn igen =)
Nighty night!

Kommentarer
Postat av: FrkNiia

Grattis till det nya jobbet. Låter spännande! =)

2011-05-18 @ 19:06:00
Postat av: Sara

Hej! Fin blogg :)





~ Kolla gärna in min nya blogg som handlar om mode och skor! ashoeholic.blogg.se ~

2012-01-18 @ 22:48:27
URL: http://ashoeholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0