Vila i frid

Nu har min älskade Farmor gjort sitt här på jorden och flygit upp till
änglarna i himmlen. Hon har levt ett långt och bra liv och nu får hon
vara med Farfar och Pappa igen. Som hon har saknat dem sedan de försvann.....
Hon har kämpa länge och varit så himla tapper, sällan klagat trots krämpor.

Igår var vi och sa adjö till henne på sjukhuset. Hon var så fin och rofylld, såg precis
ut som att hon bara sov. Det är tråkigt och jag kommer att sakna henne oerhört mycket
men jag tror hon får det bättre nu. Men hon lämnar ett stort tomrum efter sig bland många...
Bland annat har hon ju 16 barnbarn och 4 barnbarnsbarn. Jag är så glad att hon hann träffa Linus
och han henne även om han inte kommer att komma ihåg henne så känns det bra att han fick träffa henne.


Nu är det sportlov och jag har packat bilen full med grejer. Imorrn bär det av till husvagnen. Jag och Linus
åker själv först eftersom N jobbar FU-stopp. Han kommer nog på Tisdag kväll eller Onsdag. Även grabbarna kommer på Tisdag, de är i Vassi nu med sin mamma. Det är mycket prylar som ska upp så här i början
på säsongen särskilt när vi har tömt allt då vi köpte ny vagn och byggt ny förgård.
Den kommer upp med lastbil på Måndag och ska sedan sättas på plats så vi kan börja vara i den oxå.

Ska bli så skönt att komma upp till fjällen igen. Och nu vara en hel vecka där med familjen, det behöver vi verkligen.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0