Ljusare tider

Ja både bokstavligen och psykiskt.
Känns som att våren redan har börjat komma, några dagar nu har
det varit helt underbart väder. Det bådar gott för nästa vecka då
det är sportlov. Vi ska vara hela familjen uppe i husvagnen i Gränsen.
 
Inte bara det, nästa vecka fyller även vår underbara lillkille 1 år.
Jag har börja fixa i hans rum för nu ska han minsann få börja sova
i eget rum. Få se hur det går... men jag tror både han och vi sover bättre då.
Han är rätt lättväckt och vi vågar inte prata och knappt röra oss i sängen
efter det att han somnat.
Man skulle behöva obegränsat med pengar för att kunna göra Linus rum precis
som jag vill men det har jag inte så jag måste kompromissa. Men men det blir
nog bra ändå. Jag har iaf beställt pusselmattor i vitt o grönt och ett lektält i grönt.
Tanken är att han ska ha grönt o vitt som bas, det är fint tycker jag.
Men det är nog mest jag som bryr mig om sådant fjant som färger, han bryr sig
nog mest om leksakerna.

Angående separationen så är det andra bud nu.... tacka gudarna för det.
Vi har bestämmt oss för att inte separera och istället ta tag i våra problem.
Men hur vi ska göra det har vi inte hunnit prata om ännu. Det kommer nog inte att bli
lätt men så länge vi har samma mål så tror jag verkligen att vi kan fixa det.
Vi skulle verkligen behöva få hjälp med att lära oss att kommunicera med varandra....
Vi är som från olika planeter  när det gäller kommunikationen.
Vi tar en dag i taget =)
Nu är jag iallafall glad och hoppfull...

Stor kram till alla som vill ha en

Kommentarer
Postat av: sofie

ååå vad glad jag blev när jag läste ditt blogginlägg. Ta hand om varandra. Massor med kramar från mig!

2011-03-04 @ 19:40:57
URL: http://softsofie.blogspot.com
Postat av: FrkNiia

Kram <3

2011-03-05 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0