Intensiv tid

Oj oj oj Jag har tydligen inte bloggat på ganska precis en månad.
Och det är ju bakläxa för mig eftersom det har hänt så himla mycket
under den tiden.

För att rabbla några grejer:

Vi har haft en urmysig jul och nyår, lugnt och skönt med bara familjen.

Linus farmor har varit två veckor hos oss och vi har hunnit ta igen lite "egentid" Jag och N.
Det behövde vi verkligen.

Linus har börjat gå ¨på riktigt.... Han började att gå för ca två veckor sedan och nu går han hela tiden.
Min duktiga lilla kille =)

Vi spenderade förra veckan i Stöten tillsammans medbästa familjen Johansson. Helt underbart med snowboardåkning, bastu, bubblis, promenader, SPA...  med mera.

Skulle egentligen åka hem allihopa (Jag, N O linus) Men istället åkte vi till Sthlm och ska flyga hem
på Lördag istället. Dels slipper L den långa bilresan och så får vi vara här o träffa massa goa människor.
Man måste ju passa på nu när man är ledig lixom ;)

Har inte min egen dator så det kommer bilder senare...
Nu ska jag och lillis åka och hälsa på Farmor i Solna...

Hörs sen... !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0