Mys med mitt lilla hjärta

Denna helgen är alla i huset borta på olika håll så jag passar på att
bara mysa med min lilla kille. Jag vet att alla mammor tycker deras bebisar är
det sötaste som finns och jag är inte sämre jag he he..... Alltså han är så sjukt söt
min bebis, världens charmtroll och jag smälter så fort jag ser på honom.'

Dock kan jag ibland bli  lite grinig på honom som tex nu på nätterna när jag
inte får sooooova.... Han har plötsligt fått för sig att han ska äta nätterna igenom
och det är INTE kul för mamman. Han är ju den mest aktiva bebis jag någonsin stött på
så jag förstår att ´han behöver mkt energi men det får vi se till att få i honom på dagarna
istället. Jag har nu börjat ge honom ett ordentligt mål mat mitt på dagen och gröt på kvällslvisten
och sedan välling innan han somnar. Håller tummarna för att nätterna snart går till sig.... Jag blir galen =)

Måste skryta lite till ha ha:
Han kryper som om han aldrig gjort annat (började när han var 5 mån)
Sitter galant utan stöd
Ställer sig upp mot allt möjligt (men vet ej om det är bra eller dåligt, han faller hela tiden)

Har nu införskaffat en vadderad hjälm åt den lilla token....



Läser mammas tidningar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0