Myssöndag

Igår var det 60- årsfest här hos bästa familjen i Skarpnäck. Mycket trevligt =)
Är ju några år sedan jag träffat många av människorna som kom.

För att förklara snabbt för de som inte vet: Bästa familjen består alltså av Jontes
mamma, pappa och bror med flickvän som jag såklart tillbringat jättemycket tid med
förr i tiden. Vi har fortfrande superbra kontakt och jag ser dem som min bonusfamilj.
De är helt underbara människor och jag bara älskar att umgås med dem. Märker att
Lilla loppan oxå trivs hur bra som helst i deras sällskap.
Bara en sån här sak.... De har sprungit iväg och köpt spjälsäng och barnstol till honom
när vi skulle komma ner... Förpliktar såklart till att komma ner ofta dårå.
Den övriga släkten har man ju då inte träffat på länge och det var sååå kul att träffa dem igen.
Alla var superglada över att träffa lilla loppan och han blev festens medelpunkt ha ha..
Man kan säga att han stal hela showen... Inte en sur min på hela kvällen, bara supernöjd över att
ha så många att busa med och charma. Inte förrän sista personen gått ut genom dörren fick jag
honom isäng.... Han är en envis liten kille min son...

På morgonen kom G och hämtade gossen från sängen och jag fick sova vidare till kl 11:00..
Guuud vilket lyx alltså, inte direkt något jag är van vid. Så himla skönt!
Nu sover gossen i vagnen ute i regnet och vi ska snart åka och träffa farmor som förmodligen
redan väntar på oss.

Nu ska vi dricka kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0