Födelsedagsfiranden...

Jag och lilla loppan befinner oss just nu i Stockholm =)
Riktigt trevligt må jag säga.... Vi kom hit igår, flygresan gick kanon, Linus
sov hela vägen så jag hade inte behövt oroa mig alls. Men han har ju en förmåga
att inte vilja sitta still så lite nervös var jag innan.

Hunnit med en shoppingride igårkväll i Farsta... Kul, kul, kul =)
Hittade bland annat en riktigt snygg blåsa att ha mig på kalaset på Lördag,
snälla G köpte jättebra handskar och tossor från P.O.P till gossen och jag köpte
en fin mössa till. Hittade även present åt 60-åringen... Alltså 60 låter ju sjukt gammalt..
låter som en gammal gubbe omman får säga så. Men i det här fallet är det verkligen bara
en siffra. Den här 60-åringen varken ser ut eller känns en dag äldre än 40 max.

En annan kille som fyller år idag är våran storkille som fyller 9 år.
Han hade storkalas i Söndags på GKNN för sina kompisar, de spelade innebandy, hoppade studsmatta,
lekte lekar och fikade såklart. Han var helnöjd med kalaset.
Sedan firade vi även honom i Onsdags eftersom jag o L skulle iväg.
Hans mamma med sambo samt andra lillebror kom till oss så käkade vi pizza, glass o fruktsallad och¨gav honom presenter. Han fick ett snyggt Burtonställ (jacka o täckisar) av oss familjerna tillsammans och även
en Burtontröja av mig o N. Helnöjd kille igen =)
Tycker det är så himla skönt att vi kan umgås med barnens mamma och familj utan "knussel".
Ser så många kompisar som knappt pratar med sina ex och barnen far illa... usch för det, barnen ska
alltid komma i första hand. Tycker det märks på "våra" barn att de är trygga och känner sig lika hemma hos oss som hos sin mamma.

Nu ska jag fixa ihop lite LCHF lunch till mig medan lillen sover. När G kommer hem från jobbet
åker vi till S-holmen för litemer shopping och sen IKEA.... jipiiii, jag är lycklig ha ha

Pöss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0