Stockholmsmys

Då har vi varit i huvudstaden igen, denna gången med hela familjen. Storbarnen hade ju höstlov
så vi passade på att åka.
Vi bodde hos barnens farmor som såklart var överlycklig över att ha oss där.
Dock tror jag att hon var iaf liiite lättad när vi for hem igen ha ha. 6 personer i en
liten tvåa blir lite intensivt. Lillen slet ner allt han kom över och de andra två busade
som vanligt.

Vi han med en del shopping, Skansen, Bio, Tekniska museet, jag han träffa mina underbara
gamla klassisar från Umeå, hälsade på mamma, kryssning med mera.
En vecka går fort och vi hann tyvärr inte med att träffa alla vi ville men sånt är livet.

Kryssningen var mycket välbehövlig för mig och hjärtat. Det var såå skönt att under iaf 24h bara få
rå om varandra utan att ngn liten skriker eller klänger på en. Först var det hemskt att lämna lillen, jag grät
när vi gick iväg men sen gick allt hur bra som helst. Vi bara myste, åt god mat, sov och badade.
Lillkillen skötte sig exemplariskt med farmor.

Här e lite bilder från veckan:

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0