1:a Advent

Då var det redan 1:a advent. Har inte riktigt hunnit få ngn riktig julkänsla men det kommer nog...
Ska baka lussebullar imorrn om jag hinner så blir det nog bättre. Eftersom N kommer hem sent idag
och storgrabbarna kommer imorrn tänkte jag att vi skulle fira 1:a advent imorrn oxå.
Viktigt att passa på att mysa nu kring jul tycker jag.

Jag och lillen har varit på skyltsöndag, det var mysigt. Fikade med goda vänner och
så kunde jag inte låta bli att köpa ett par Haglöfstäckisar som jag kollat på i flera år.
Förra året var jag aldeles för tjock så då var det ingen idé =)

Babysim:
Vi missade förra gången som var den sista på babysimskursen eftersom lillen var sjuk. Men nu
har jag bestämt mig för att gå fortsättningskursen oxå. Därför börjar vi igen på Måndag. Jag
hoppas verkligen att vi får fota undervattensbilder snart, det verkar så himla kul =)

Här är iallafall några bilder från badet

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0