Trött

Uff idag känner jag mig verkligen trött... Har ingen inspiration att göra någonting men är
ändå rastlös som vanligt. Jag o M och lillgossen är hemma, A har sovit hos en kompis och är kvar
där ännu och pappan har åkt på begravning.
Usch vad jobbigt med begravning. ´Det är hans stackars kusin som endast vart 19 år gammal som
ska begravas. Håller tummarna för att allt går bra för alla inblandade idag.

Med lillen går vi två steg fram och ett steg bak när det gäller hans nattningar.
Tre dagar på raken denna vecka har han somnat mellan kl 20-21. Sen kom ett litet
bakslag och vi fick kämpa med honom fram till 23 ungefär.
Igår var han igen ett riktigt mönsterbarn ;) Jag fick honom att sova redan kl 20... han
vaknade två ggr under kvällen men somnade om direkt när jag gav honom bröstet.
Man BORDE ju passa på att sova tidigt själv oxå då för att orka med. Men inte det :(
Istället sitter man uppe halva natten och toktrött på morgonen när han vill upp.
Man slits verkligen mellan att sova tidigt med honom och vara utvilad och att
umgås på kvällarna och få lite vuxentid vilket oxå ger energi på sitt sätt.

Vem sa att man blev klokare med åren????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0