Ny bil

Idag har Niklas kommit hem med vår nya bil som han hämtat från Dalarna =)
Så för tillfället har vi tre bilar på gården men ska väl sälja bort åtminstone en av dem snart.
Den nya är en vit Passat, jättefin tycker jag. Så idag blir det att invíga den även för mig
och Linus.

Lillgossen ligger och sussar nu och jag väntar på att han ska vakna så att man får gosa igen.....
Idag var det tänkt det att farbror J och hans familj skulle komma och hälsa på men eftersom lilla E
är sjuk så vågar de inte komma förrän hon är helt frisk. Man vill ju inte att lillgossen ska bli sjuk.
Så vi får väl se om de hinner dyka upp innan vi åker till husvagnen.
Vi har tänkt att åka dit på Måndag bara jag, N och Linus och sen hämtar vi grabbarna på Torsdag och de
är med oss hela påskhelgen. Ska bli så mysigt att äntligen få komma upp till fjällen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0