+ 3 dagar

Jaha då har man gått över tiden med tre dagar och det verkar inte ens
vara i närheten att vi ska åka och föda......
Trots att jag bestämt mig för att inte deppa ihop för det här så är det
svårt att inte tycka att det är skitjobbigt.
För vad gör man???
Det är strålande sol ute och -4 grader.... Alltså helt underbart och ändå känner man sig
lite nere. Vad kan jag göra? Jo gå ut och promenera i det fina vädret har jag gjort nu varje
dag i princip. Och man blir absolut piggare och gladare av det men effekten blir istället att
det gör extremt ont í rygg och fogar.
Inatt har jag sovit extremt oroligt, vaknat massa gånger, pratat i sömnen och enligt N
snurrat som en galning.
Så nu fyller jag dagarna med promenader, fika, städning,  med mera. Men hur kul är det
i längden?
Jag vill ju ut och åka skoter, snowboard och åka upp till husvagnen och mysa på där.

Jag vet att det egentligen inte är så farligt eftersom det kan gå ytterligare en och en halv vecka =)
Men det får vi verkligen hålla tummarna för att det inte gör...

Over and out från en tjock och trött grinolle =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0