10 mars kom bebis äntligen

Ja den 10 mars föddes äntlígen vår efterlängtade lilla bebis.
Förlossningen gick bra efter att de satt igång mig då jag gått över
tre dagar med kraftiga värkar. Men det orkar jag inte prata om nu =

Vi har nu varit hemma i tre dagar och allt bara snurrar runt i mitt huvud. Något
ni säkert märker på mitt skrivande oxå.....
Först och främst vart det ju en helt underbar perfekt liten kille istället för
en flicka som farbror doktorn informerat om oss. Det spelar oss absolut ingen roll
men ledde till skrattanfall när han väl tittade fram.
Jag kan inte med ord beskriva hur jag känner just nu.... det är bara för mycket
så jag överlåter det till ett senare tillfälle =)
Men det är iallafall en blandning av total lycka och samtidigt oro..... Jag är
orolig för det mesta kring gossen hela tiden. Mina hormoner är helt galna och
jag gråter minst några gånger per dag när jag tittar på honom... av lycka såklart:
Han är helt perfekt... så otroligt söt =)

       


Kommentarer
Postat av: Lisa

Världen blir jättefarlig när man får barn. Alla kör som galningar och man tror att man ska bli överkörd på gångbanan..att lampor ska trilla ner från taket....

Men det blir mer av allt...framförallt KÄRLEK!

NJUT av berg o dalbanan Sara!

2010-03-16 @ 21:09:44
URL: http://mammakraft.blogg.se/
Postat av: Ia

Verkligen så otroligt söt!!!

2010-03-17 @ 09:46:13
URL: http://soda78.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis till er son!!! Skönt att allt gick bra!

2010-03-17 @ 20:49:15
URL: http://www.livetpaidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0