Sorry!

Oj oj

Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera igen....
Sen familjen kom hem igen har det varit full rulle som vanligt.
Helgen har varit rätt lugn eftersom det varit så kallt ute. Igår var vi
på badis med grabbarna... så himla skönt att bada och  basta nu när man
väger typ ett ton.
Det är nu bara fem veckor kvar tills bebis kommer =) så jag har påbörjat en
del förberedelser.
Vår tvättstuga/nya badrum är nu så gott som klart. Iallafall så är allt kakel och
klinkers på plats. Idag har vi köpt bänkskiva där jag ska ha skötbord med mera.
Hjärtat ska göra klart därinne så det är fullt användbart innan han åker till Norge
igen.
Var på innerumsvisning förra veckan och kunde såklart inte låta bli att köpa lite
inredning till badrummet så nu vill jag att grejerna ska komma och allt ska bli
klart så jag får inreda.... Det är ju det som är roligast!
Ska sätta ut bilder snart....
Men nu måste jag börja med middag så den är klart när A och N kommer från
hockeyträning och ska hinna äta innan nästa träning som är Innebandy.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad skönt att du skrev, hade nästan börjat bli lite orolig efter ditt förra inlägg!!



Åsa

2010-01-25 @ 21:58:02
URL: http://www.livetpaidun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0