Tvättstugan typ färdig =)

Hej och hå.... Nu är man ensam igen.
N har som vanligt åkt till Norge igen och barnen är hos sin mamma.
Det har varit rätt intensiva veckor så på ett sätt är det rätt skönt att bli
ensam ett tag. Men inte så länge som två veckor....
Har såklart inte samma ork längre som jag vanligtvis har och veckor fulla
med logistic kring träningar, läxor, skola, dagis med mera tar på krafterna.
Det är så himla mycket man vill under dessa vekor när N är hemma.
Så förutom allt kring barnen vill man ju gärna hinna mysa själva och umgås
med vänner också. Det är en svår kombination kan jag intyga.

Nåja nu ska N vara borta i två veckor och när han kommer hem är det bara två
veckor kvar tills lillan ska komma. Då blir N hemma i 6 veckor så det blir verkligen
skönt.
Nu ska jag väl mest försöka att hålla bebban lugn så att hon inte får för sig
att komma ut tidigare. Jag vill verkligen inte behöva åka själv till förlossningen,
det är ju endast 13 mil dit oxå hm......

Vår fina fina tvättstuga och badrum är nu så gott som färdig sånär som på
några smådetaljer som ska fixas.
Här är resultatet såhär långt =)

        

        

 

Nu bara njuter jag av att ha en egen tvättstuga och har börjat att tvätta upp babykläder hi hi..

Och för att inte tala om duschen, den är bara så himla mysig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0