Nej, nej, nej

Uff vad är det som händer egentligen?
Jag har ju inte varit sjuk på år och dagar.... Nu ikväll kom febern plötsligt tillbaka igen.
Har ju varit pigg ett par dagar sedan förra feberdippen. Har ju annars haft en rätt skön dag.
Varit ute och promenerat och varit på marknaden i det superfina vädret.
Köpte munkar och var till farmor och fikade =)
Har sedan tillbringat kvälllen hos T, K och söta lilla N.
Ibland är det bra att vara ensam hemma.... Blev igen bjuden på middag =)
Sedan har vi bara kollat melodifestivalen och surrat. Länge sedan man hunnit sitta ned
och bara prata i lugn och ro. De har ju haft en extremt hektisk höst/vinter.

Återigen tillbaka till mig =) Det är ju såklart så att man blir lite nojig när kroppen
betér sig såhär i v.37.
Nu är det ju bara två dagar tills N kommer hem och jag får slappna av, varför kan jag
inte bara må bra tills dess.
På förlossningen tror de väl att jag är galen om jag ringer dit..... Det är ju bara feber liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0