Lugnet före stormen

I förrgår fick jag en konstig feberchock.... På eftermiddagen blev jag helt
slut och mot kvällen låg jag i soffan under filten med massa kläder och vetevärmaren.
Det höll i sig hela natten och i går mitt på dagen var det som bortblåst igen.
Konstig värre.. Nåja man får vara nöjd att det inte blev värre än så.
Men nog är det himla trist att vara själv när man är sjuk. Man vill ju gärna
ha någon som tycker lite synd om en liksom =)

Nu börjar jag känna mig lugnare angående att N hinner komma hem innan
det blir ngn förlossning puh! Fast man ska nog inte ropa Hej ännu...
På Måndag kommer han äntligen hem och då först kan jag andas ut på riktigt.

Idag har jag haft min goa granne och A här på lunch och senare idag ska jag
och hälsa på gamla arbetskamrater från LK.
Känns lite lyxigt att hinna med sådant som man aldrig annars gör.
Till exempel att bjuda någon på lunch hemma i lugn och ro är ett extremt
sällsynt inslag i min orinarie vardag.

Jag mår iallafall hur bra som helst och tänker nu passa på att ta hand om mig själv

innan stormen kommer hi hi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0