I väntans tider...

Just nu går vi bara och väntar och väntar och väntar på den lilla tjejen därinne
som enligt planerna ska komma ut på Tisdag.
Försöker att inte vänta allt för mycket men det är verkligen svårt att låta bli.
Man är ju ganska låst och kan inte göra så mycket.
Vi har ju haft extremt kallt här länge nu så det bidrar ju  oxå  till att man mest
går och väntar eftersom man knappt kan vara ute.
Jag aktiverar mig med att städa, baka, laga mat med mera....

Vi har nu äntligen fått vår nya bänkskiva från IKEA.... Vi har väntat i ca 6 månader,
det kallar jag leveranstid.
Så nu är den på plats och den gamla felaktiga är borta. Eftersom vi ändå blev tvugna att
riva halva köket lyckades jag även övertala N att vi skulle tapetsera om fondväggen i köket.
Så nästa vecka blir det nytapetserat oxå... Så kul!
Sedan ska jag införa lite vår i hemmet med härliga vårfärger jippi!

Håll  nu tummarna för att vår efterlängtade bebis snart behagar att komma ut =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0