Förberedelser

Har nu hamnat i ett sånt läge att det mesta går ut på att förbereda
för den lilla bebbens ankomst =)
Eftersom N fortfarande är i Norge och jobbar lite mer än en vecka till
vågar jag mig inte på några större utsvävningar. Vill ju helst inte behöva
åka ensam till förlossningen.
Dessutom är man ju rätt trött och tung i kroppen så det blir rätt lugna aktiviteter.
Måste säga att det var skönt att jag blev ledig från jobbet =)
Har nu plockat upp och bäddat vaggan, packat det mesta för BB-väskan, plockat fram skötbädd,
inhandlat tvättlappar med mera.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka hänga med Em till IKEA imorrn.....
Hade varit bra eftersom vi behöver lite grejer till bebben men orkar man
med en hel dag på IKEA, det är frågan.
Måste vara första gången i mitt liv som jag överväger att inte åka till IKEA, är ju en av mina
favoritsysselsättningar  ha ha


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken fin liten vagga.

Hälsn Alexandra

2010-02-06 @ 14:01:00
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Ia

Du behöver absolut inte åka själv på Bb ifall nu inte N är hemma : ) Just call. När som helst.

Kram

2010-02-07 @ 11:34:35
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0