blandad kompott

Ja eftersom jag inte bloggat på år och dar får detta bli ett inlägg med lite blandad
kompott...
Vi har varit i Riksgränsen av och till nu i fyra veckor och vi har haft många
underbara vårdagar vill jag lova. Har bara varit hem då och då för att tvätta,
väga o mäta gossen på BVC, handla och byta barn... Ja alltså hämta och lämna
de andra två killarna från sin mamma.
Måste nog erkänna att livet som mammaledig på våren inte alls är dumt, jag stortrivs
med min nya sysselsättning he he.
Det har gått såå bra att vara i Gränsen med vår lilla kille. Vi har ju varit ute så gott som
varje dag och han har sovit som en stock ute i fjällpulkan eller skoterkälken. Han stortrivs
även han i fjällen.
N har även han varit ledig i 10 veckor så vi har haft gott om tid att lära känna
vår nya familjemedlemm tillsammans... Det har varit otroligt skönt att ha honom
hemma (N alltså) helst i början då hormonerna sprutade på mig.
Igår åkte han till Norge igen för att jobba i två veckor. Känns inte så kul när gossen
är så liten men det blir hans sista resa dit eftersom han sagt upp sig för att kunna
vara hemma med familjen. Det uppskattas verkligen =)

Vår lilla prins har nu för tiden fått för sig att han ska vara uppe på kvällarna..
Så oavsett hur trött han är så kämpar han emot och vill var uppe. Detta
resulterar istället i att han blir övertrött och kinkig...
Annars går allt bara bra med honom, sover bra på nätterna och dagarna och alltså 
bara kvällarna som krånglar lite. Men jag antar att det är så det är med bebislivet och
att det förhoppningsvis snart vänder =)

Lite bilder från våra turer:

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0