Ny arbetsvecka...

Alltså jag hänger inte med nu....
Dagarna rinner ifrån mig! Men det är som vanligt =)
Helgen gick då kanonsnabbt iallafall. Vi gjorde egentligen inte¨
så himla mycket. Passade mest på att umgås hela familjen eftersom
N åker till Norge idag igen och barnen till sin mor.
Så från och med idag är jag ensam hemma i huset i en hel vecka.
Ganska trist men också lite skönt faktiskt.
Har kännt mig rätt trött sista tiden... Jobbar ju bara förmiddagsskift
nu för tiden, alltså kliver jag upp 04.00 varje morgon så det
blir rätt tungt mot slutet av veckan.
Så nu ska jag passa på att gå och lägga mig tidigt denna vecka
när det är lugnt och skönt i huset.
Igår hade vi middagsbesök av våra goa grannar, det var mycket trevligt.
Tycker om att bjuda på middag men är ju tyvärr inte så bra på att laga mat
så det händer inte så ofta men när jag väl gör det är det ju riktigt trevligt =)

Magen bara växer och växer... och på Torsdag är det dags för ett nytt ultraljud.
Då är den lilla 18 veckor gammal. Vi har nu bestämmt oss för att försöka ta reda på
könet om det är möjligt. Är alldeles för nyfiken för att kunna vänta 4,5 månader till
för att få reda på det.

Nu åter till jobb!
Ha det!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0