Long time no see =)

Jaha då har det igen gått alldeles för lång tid sedan jag skrev sist.
Nå vad har hänt under veckan?
Har jobbat förmiddag och vart rätt trött hela veckan. Vi avslutade
iaf veckan med att åka till Luleå och IKEA.
Det var supermysigt, bara jag och N. Tog det jättelugnt och bara myste på.
Lördagen strosade vi på stan och var på bio och på kvällen åt vi god mat på Cooks.
Söndag var IKEA-dag. Shoppade bla en bokhylla, en byrå, mattor, kuddar och annat
smått och gott.
Började skruva ihop möbler igår och ska göra det klart idag.

Imorrn är det dags för ultraljud... =) Äntligen, har längtat.
Hoppas man äntligen får lite bekräftelse på att det faktiskt
växer något i magen på mig. Har än så länge inga känningar alls.
Magen växer såklart så det är väl ett gott tecken =)
Känner mig också lite orolig.. tänk om inte allt är som det ska?
Förmodligen oroar jag mig i onödan... imorrn får vi iaf se.

Nu måste jag tebax till mina arbetsuppgifter =)
Kram till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0