I en dimma...

Har haft ont i huvudet i ca tre dagar och det börjar bli
irriterande. Tror det beror på den torra luften på jobbet.
Känns som att jag e i en dimma hela tiden...
Jag bokstavligen  bälgar i mig vatten hela dagarna för
att det känns som sandpapper i halsen men det hjälper
inte mot huvudvärken.

Nog med gnäll från mig =)
Har ändå haft en bra dag... Först fick jag veta att jag får
jobba på mitt gamla jobb på LK nu i 6 veckor iaf. Det gör ju en del för lönen
och så har jag saknat de gamla stofilerna där så det blir roligt.

 Vart på stan med S efter jobbet. Shoppade nån ljusstake till och ytterligare
en randig mössa (tror jag har ca 7 randiga mössor) men inte i just dessa färger.
En typisk "jag" grej hände oxå.
A på en av mina favvoaffärer i den här stan sade

" - Men vilken tur att du kom in Sara, jag tor att du har betalat alldeles för mycket för den där ljusstaqken du köpte sist"

Jag hade som vanligt inte ens reflekterat över priset men N nämnde vid betalning att han inte tyckte att jag var riktigt klok som kunde köpa en ljusstake för 2000kr. Helt riktigt...... den skulle såklart inte kosta 2000kr utan bara hälften, alltså 1000kr. Så jag fick tillbaka pengarna och man kan alltså säga att jag idag gick + på att köpa två ljusstakar till he he.........

Fick även hjälp av S att färga mitt hår tillbaka till mörkbrun. Nu känner jag mig som jag igen, skönt. det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0