Home alone...

Är helt ensam hemma denna vecka. Barnen är hos sin mor och N är i Kirkenes
och jobbar. Både tråkigt och skönt är det. På kvällarna är det rätt skönt att
komma isäng i tid och sedan på morgonen för en gångs skull känna sig relativt utvilad.

Jag håller på med lite småpyssel i hemmet. Det börjar faktiskt att bli riktigt fint måste jag
säga själv.. =) Skryyt hi hi.
Mattan i hall och trapp är nu på plats och det blev verkligen stor skillnad. Det är ju
ju liksom det första intrycket när man kommer innanför dörren. Svart
gummimatta med runda"ploppar" på blev det. Skönt att gå på och helt halkfritt vilket
kan behövas när ungarna är i farten.
Även lilla toan på övervåningen är nu igång. Det är extremt skönt eftersom jag
springer på toa hela nätterna.

Imorrn är det dags för nytt ultraljud.. jippi! Tyvärr kan ju inte N följa med men jag tror
jag tar med mig S som moraliskt stöd =)
Magen växer rejält och nu är det omöjligt att inte se att jag är gravid längre. Men då
är jag ju i v.18 oxå så det är väl inte så himla konstigt kanske. Bebis har än så länge
hållt sig väldigt lugn i magen och jag har inte kännt någonting.
Däremot har jag fått någon sorts "foglossningar" eller vad det nu heter.
Har liksom ont i benet mellan benen om ni fattar vad jag menar. Känns faktiskt
som att det gör ont i självaste "blomman". Känns som att det liksom trycker på
och det gör ont när jag går och så.

Har lånat en kamera av S så jag ska försöka lägga upp lite bilder både på hemmet och
magen snart =) =) =)

kram kram


Kommentarer
Postat av: My

Jag har Niklas kryckor ni kan få tillbaka när det börjar kännas outhärdligt i skelettet, haha! Hemma kan man krypa men om man måste utanför dörrn så måste man :P Puss & hälsa bäbisen!

2009-10-01 @ 08:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0