Hinner inte med tiden...

Nä tiden är allldeles för snabb för mig som vanligt.
Jag skulle verkligen behöva ett längre dygn. Det ska jag önska
mig i julklapp hi hi.

På jobbfronten är jag nu tillbaka på mitt förra jobb på LKAB.
Känns bra men måste säga att det är rätt bra att det bara är 6
veckor det gäller nu. Alltså i vanliga fall är detta ett jättebra
jobb. Men nu med en liten i magen är man ju lite oroligare än
vanligt. Vill ju såklart inte att det ska hända den lilla något.
Försöker självklart att undvika sådant som kan vara skadligt
ex. tunga lyft men vill ju såklart ändå hjälpa till. Vill ju inte att
de andra ska tycka att man e lat eller nåt. Tror faktiskt att det
för alla dessa "gubbar" kan vara svårt att föreställa sig vad
det innebär att vara gravid.
Jobbar eftermiddag nu och det är rätt skönt att vara¨
utvilad när man går på jobbet. Tyvärr ser jag inte de där
hemma nästan alls. Barnen sover när jag kommer hem och
har åkt iväg när jag vaknar. Nåja, jag får ta igen det på helgen
istället.

Det här var nog kanske inte något speciellt intressant inlägg men
så ser det ut hust nu..... Jobba, sova äta =)

Nästa vecka tänker jag vara mer social och försöka umgås
mer med kära vänner.

Ha det bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0