Fy på mig!!

Ja fy på mig i dubbel bemärkelse...
Alltså att jag inte bloggat på typ ett decennium eller nåt och
fy på mig för en annan sak.
Nämligen detta.. Igår bestämde vi oss för att åka upp till Luossabacken
och cykla med grabbarna.
Bakgrunden till det är för det första att jag under en tid nu har tjatat och gnällt på
stackars N att vi är alldeles för inaktiva nu för tiden.
Jo jag vet jag vet att vi har full rulle hela tiden men jag menar med fysisk aktivitet.
Jag mår så oerhört mycket bättre när jag är ute och rör på mig och får frisk luft så det
går inte att beskriva med ord. Och självklart vill jag göra det med min älskling.
Hur som helst cyklade vi upp till backen med grabbarna som även hade med sig
en kompis.
Mot slutet skulle jag lite försiktigt ta mig ner för slalombacken med cykeln och
det slutade med att jag flög över styret och landade på magen.. PÅ MAGEN!
Har ingen aning om hur ömtålig den lilla i magen är men blev såklart jätteorolig.
Tror det gick bra trots allt eftersom jag inte kännt några konstigheter efteråt förutom
lite blåslagna ben och armar samt massa grönska på min alldeles nyinköpta vinterjacka=)

Annars händer inte mest just nu. Jobbar förmiddag och kliver med andra ord upp kl 04.00
så jag är som en död sill hela kvällen hi hi.
Till helgen hade vi tänkt åka till Lofoten eller Gränsen men har även insett att en IKEA-resa
skulle behövas så vi får väl se vad det blir. Synd att helgerna går så fort =)

Nu är det sängdags för mig så jag orkar med det hårda jobba under marken imorrn..
Natti natti kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0