fredagsmyyys..

Nä tyvärr blir det inte mycket fredagsmys för mig. Ska upp och jobba 06-18 imorrn
så det är bäst att lägga sig tidigt.
Igår fick jag världens ryck och städade hela huset, lagade matlådor, hängde upp gardiner
och putsade fönster. Försökte putsa iallfall =)
Insåg också att vi har ett ganska stort hus att städa och många många fönster att putsa.
Vissa fönster var lite problematiska med tanke på att de öppnas utåt. Jag provade alla möjliga
ställningar och tror att grannarna nog fick sig ett gott skratt.
Nåja nu har jag iaf fått upp gardiner i alla rum utom köket. Har ännu inte hittat vad jag vill ha dit riktigt.

Sent imorgon kommer hjärtat hem, jippi! Det blir skönt, jag trivs inte riktigt att vara ensam även om
det kan vara skönt ibland.

Jag ska strax hoppa isäng eftersom jag ska upp kl 5.....
Men hoppas alla får en trevlig helg!

Massa massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0