UL 2

Japp jag har varit på ultrljud idag igen =)
Nu kunde ju inte N följa med så jag tog med mig S som stöd.
Den hade verkligen vuxit på bara en enda vecka så nu fattar man
att det händer grejer hela tiden.

Vi försökte verkligen att se könet men det var omöjligt.
Verkar vara en hemlig lite krabat ha ha.
Först låg den inte alls i läge för att kunna se och
sen när den väl lade sig i perfekt läge höll den sin lilla
lilla fot i vägen.
Snopet värre..... men å andra sidan får vi ju nu behålla
spänningen ett tag till =)



Kolla in bilden... ha ha
Ligger med ryggraden uppåt och huvudet ner. Och framförallt kolla
in gapet.....

Kommentarer
Postat av: My

Haha, vilket gap! Hoppas den inte ser ut så när den växer upp, då lär det låta :P Å va tydligt man ser den, häftigt! Så glaad blir jag att se dig så lycklig, du ärvärd varenda gnutta lycka. Love ya!

2009-10-02 @ 10:01:18
Postat av: Emma

Men tuffs! Helt otroligt att man faktiskt kan se barnet så tydligt.

2009-10-22 @ 15:33:05
URL: http://hollywoodwalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0