Trevligt, trevligt!

Är just nu inne i ett bra stim =) Trots att jag är hur slut som helst
av detta jobbet så bara myser jag på.
Går runt och mår bra och bara trivs med tillvaron.
Har 7 arbetsdagar kvar varav 5 av dem med dubbla skift tills
jag blir ledig. Inte ens det bekommer mig just nu. Ingen vits
att stressa upp sig när det ändå inte går att ändra på.
Ska passa på att njuta av harmonin för när som
helst kan det vara över ha ha
Mina gravidhormoner spökar ju faktiskt rätt bra och
jag har ju haft mina sämre dagar =)

Igår hade vi kalasfika för Albin som fyllde 8 år.
Det var mycket trevligt. Jag som annars har tyckt att det
varit rätt jobbigt med mycket barn omkring tycker nu
bara att det kul när barnen är glada.

Idag blir det idol och mys med mina älsklingar. Men inte för mycket mys
eftersom jag jobbar  05.00 imorrn igen.
Rise and shien he he

Kärlek i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0