Mååndag

Måndag och veckans bravader är igång.
Har ju vart ensam här i huset hela förra veckan och nu är grabbsen i huset igen.
Eller iallafall halvtid.. typ. Jag hämtar från skola, dagis och är med dem
tills läggdags då jag kör dem till S. Detta på grund av att jag börjar så tidigt på morgnarna.
Blir lite pusslande när N är borta för att få allt att funka men det löser sig alltid =)
Tänk vilken tur vi har som kan lösa allt så pass enkelt med "den andra familjen".
Det är jag verkligen glad över.....
Huvudsaken är ju faktistkt att barnen prioriteras och det är vi ju alla överens om , himla skönt!

Idag har vi vart på "Mato" för Hockeyfotografering. De är så söta i full mundering, ser ut som
¨små Michelingubbar ha ha.
Imorrn är det både Innebandy och Hockeyträning på schemat. Ska börjas i tid vettu...

Nu ska jag mysa ner mig i soffan en liten stund innan det är dags för sängen.

kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0