Last week under ground

Jag är nu inne på min sista vecka för denna gången under marken.
Känns rätt skönt faktiskt... Iallafall eftersom man inte riktigt vet hur det påverkar
en liten bebbe i magen. Och jag vill ju inte ta några onödiga risker. Nu
är ju den lilla faktiskt ca 20cm lång och har till och med fått naglar...coolt!
Igår var A och A förbi med sina barn och jag gosade med den minsta lilla
gosingen och....ååh så mysigt, längtar, längtar!

Nu är N hemma igen och det är så skönt att slippa vara själv.
När han väl är hemma inser man ju hur mycket man saknar honom
när han är borta....
Osså har det börjat hända lite grejer i hemmet igen, sånt där som inte blir av
när jag är själv. Nog är det skönt med en karl i huset, undra hur det annars
skulle se ut??

Som sagt det är min sista vecka för denna gången sen blir det tebax
till gammjobbet igen. Dessutom har jag kort vecka eftersom jag åker
till huuvdstaden på Torsdag.
Det blir riktigt nice, ska shoppa (bara lite), träffa trevlig människor och äta gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0