I Huvudstaden...

Jobbveckan är slut och jag är i Stockholm...
Hann igår med att träffa M, S och L och fika med dem.
Mycket trevligt! Hade helst velat se mycket mer av dem
under helgen men både S och M hade massa planer så jag
får väl nöja mig med gårdagen =)

Efter det blev jag upphämtad av världens bästa familj
Johansson plus A. Vi åt en otroligt god och trevlig middag
på en grekrestaurang på Söder.
Väl hemma i S-näck däckade jag i sängen, helt slut!
Hade ju även hunnit med att jobba 05.00-11.00 innan
jag flög neråt.

Idag har jag tagit sovmorgon och bara slappat fram till nu.
Men nu tror jag att jag ska börja göra mig i ordning för
nya äventyr i staden.
Idag kommer både Cam o lilla V och jag och L ska träffa dem
för middag och mys. Ska bli så kul att träffas, känns som hundra år
sedan sist....
Tänkte även försöka hinna med lite shopping innan. Har ju ett rykte att
tänka på ha ha...
Närå, bara skojas men det är klart att det rycker i shoppingtarmen.

Trevlig helg allihopa!
Pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0