Hälg =)

Denna veckan har som vanligt gått jättefort. När man har grabbarna här
är det ju fullt upp hela tiden med läxor, träningar med mera.
Dessutom har ju snön kommit till Kiruna i veckan. Och inte lite heller.....
När jag åkte till jobbet på Onsdag morgon fanns inte en snöflinga på backen och
när jag kom upp från underjorden och skulle hem från jobbet var det typ
helt vitt ute....
Så det var bara att panikboka en tid för däckbyte.
Nåja jag gillar ju vintern men det är bara det att den alltid kommer så plötsligt,
man är aldrig riktigt redo när det väl smäller till.

Vi har just kollat Idol jag och grabbarna som nyss smällde av i soffan.
Har kastat dem i säng och det är inte långt bort för mig heller.
Håller tummarna för att de sover länge imorrn bitti......
Jag behöver verkligen sova......
Imorrn kommer mannen hem oxå, äntligen! Mys mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0