Försenat flyg!

Sitter på Arlanda och väntar på mitt flyg hem till Kiruna. Det är försenat och jag
försöker att fördriva tiden så gott det går.
Har haft en skön  helg med mina goa Ume-vänner.... Bara shopping och mys, inte dumt!
Trots att jag var lite förutseende och lämnade massa plats kvar i resväskan så var
den ändå proppfull efter all shopping. Tycker dock att jag var lunget själv vad gäller
shoppandet eftersom det just nu inte är så lätt att köpa kläder då jag bara växer och växer =)

En tur till IKEA hanns också med så nu har jag med mig en extra väska hem med
lite IKEA prylar som kan vara bra att ha. hi hi
Tur det...
Hade ju planerat att åka till IKEA i Happis imorrn med M men åkte på jobb
på LK iallafall. Det visade sig att det blitt nåt missförstånd och bossen där
hade räknat med att jag skulle jobba kvar där i två veckor till.
Snacka om att han blev paff då han kom ner till kuren och det bjöds på fika
eftersom det var vår sista dag för denna gången.
Han hajade inte riktigt hur det hängde ihop.
På våra anställningskontrakt står nämligen t.o.m  091018.
Nåja så kan det gå!
Så nu är det bara att åka hem och ladda om för att stiga upp kl 04.00 imorrn igen, Jippi!

Hoppas alla haft en lika trevlig helg som mig hi hi!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0