Ordningen snart återställd =)

Ja snart är ordningen återställd här i huset igen =)
Idag har grabbarna kommit och imorrn kväll/natt kommer karln hem
också. Så himla kul, nog för att det har gått bra att vara själv också.
Men det är som annat när det är lite liv och rörelse i huset.

Jag har haft en extremt lugn och skön helg. Har mest bara hälsat på
lite folk och pysslat på i hemmet.

Det är ju inte alls långt till jul och redan nästa helg är det ju första
advent. Himla mysigt =)
Jag har köpt en del nya julgrejer och mer kommer det nog att bli.
Kul med lite nytt nu när man har nytt hus.
Jag är en sån där som älskar att julpynta och myser som en galning när
det är dags. Men vips så blir jag tvärless på alla grejer och lika
snabbt som de kom upp åker de ner i källaren igen.

Jobbar bara 4 dagar denna vecka. Skönt nu när N är hemma oxå så
hinner man umgås lite mer. Nu är det iallafall dags för sängen.... som vanligt
är jag helt slut på kvällarna =)

Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0