Kontraster...

Kör en liten lägesbeskrivning eftersom jag som vanligt varit urusel på
att skriva under veckan som gått... Sorry!
Men det känns som att det inte finns så mycket att skriva om
som ngn kan vara intresserad av. Det är som vanligt full rulle i huset.

Lill M har varit sjuk hela veckan så pappan har vabbat. Dock ingen svininfluensa,
(förhoppningvis) lite febrig, snorig och allmänt hängig bara).

Tvättstuge/badrumsbygget är nu i full gång.. JIPPI!! Så jag har sprungit runt som en galning
med dammtrasa och dammsugare. Vi har nu beställt kakel och klinkers och jag tror att det
kommer att bli kanonfint. Det allra bästa är att vår kära snickarhjälp kommer att vara här
och stöka även när N är borta så nu går det ganska snabbt.
Tänk vilken tur att man har en händig karl med bra kontakter.
De har lovat mig att det senast jul ska vara helt klart.. De ni =) Glad glad glad!
Och att jag inom en snar framtid ska kunna böra tvätta med mina nya maskiner.

Den lilla i magen har hållt i gång för fullt. Oftast när det är läggdags för mig sätter det igång.
Känns som rena rama cirkusen där inne ha ha. Börjar att längta riktigt ordentligt. Man e ju
så nyfiken på vad det är för filur därinne.

Från att har haft full rulle till att idag bli´helt själv i hemmet....
Snacka om kontraster. Jag behöver inte tänka på matlagning, läxor, träningar, nattningar, handlingar
och så vidare på ett tag.
Idag avbefolkas nämligen huset.. =( N har just åkt iväg till Norge och om några timmar åker grabbarna
oxå. Sen väntar 2 veckors ensamhet. Inte så kul men jag ska försöka hålla mig sysselsatt =)

Lonely me =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0