Då har det hänt igen....

Förra gången det rasade ordentligt i gruvan slutade det med en dödsolycka.
Då sa man på LKAB att sådant här absolut inte får hända. Småras förekommer
hela tiden men så länge ingen kommer till skada så får allmänheten inte veta något.

Nu har det rasat ordentligt igen.  Den som var närmast raset klarade sig denna gången
men vad hade hänt om han förolyckats?
Ska man bara säga igen att det är jättehemskt och att det inte får hända???
Men sen då?

Nä huvaligen...
Jag jobbar ju själv till och från där nere utan reflektera desto mer men ibland
blir man fundersam.
Tror att det är mina gravidhormoner som spökar just nu. Oroar mig för en massa saker
som jag annars inte gör.

http://www.nsd.se/nyheter/gallivare/artikel.aspx?ArticleId=5025865

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0