Mycket i görningen

Ledig denna veckan, det är bara så himla skönt.
Har varit på ett gäng husvisningar de sista dagarna.
Har ju då hittat min favorit, ingenting går att jämföra med det.
VI är förmodligen rätt kräsna men alla andra hus känns så små
och tråkiga. Man måste ju tänka lite frammåt oxå....
Kommer ju kanske inte alltid att vara bara två barn varannan
vecka.... det vet man ju aldrig och då måste det ju finnas utrymme.

Idag blir det tvättning och packning. Åker till Stockholm imorrn.
Längtar efter att få träffa massa folk och så shoppingen såklart.
Får fjärilar i magen när jag vet att jag ska få shoppa...........


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag får också fjärilar i magen när jag hör att du ska shoppa =D det liksom smittar! Vill också...

2009-05-26 @ 11:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0