Lyckan har inget slut

Ha ha ha inte på ett tag iallafall. Just idag ler jag ända upp till öronen.
Har inte sovit mycket inatt, bara legat och planerat ombyggnationer i
vårt nya hus.....
Jepp det e sant, vi har slagit till. Och det är mitt drömhus såklart.....
eller kommer att bli åtminstone.. Vi har storslagna planer.
Man ska väl inte ropa hej före man är över bäcken men det är svårt
att låta bli. Ja.... alltså vi har ju inte skrivit  papprena ännu.
Å andra sidan har vi fått nycklarna så det måste ju betyda något.

Måste ha varit den lättaste husaffären någonsin.
Hela processen tog två dagar från att vi var och tittade på det
tills vi satt med nyckeln i näven. Så skönt, inget svammel.


Jag leer!!!       




Kommentarer
Postat av: My

Grattis! Fan va najs! Du får berätta mer sen när vi ses. Jag ligger i soffan hela dagarna så gott det går för nu vankar man fram som en anka minst sagt. Men kom förbi nångång när du har tid! Kram.

2009-05-27 @ 09:44:51
URL: http://www.systerstrul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0