Jobb, jobb

Jaha då är typ alla ledig utom jag. Dessutom ska jag ha en ny tjej med mig
på lära hela helgen..... Inget fel på henne såklart men 12-timmarsskift kan vara
rätt påfrestande som det är. Svårt att vara trevlig och social hela tiden.

Egentligen är det inte ett dugg synd om mig för att jag jobbar helgen. Har ju varit
ledig nästan hela April och dessutom är jag ledig hela nästa vecka.
Då ska jag till Stockholm på shopppingresa..jiiiiha!!!
Ska bli så sjukt kul.... Faktiskt riktigt länge sen jag gjort ett riktigt shoppinrace.
Såklart har jag ströshoppat lite här i stan men det är inte samma sak som att
gå i affärer tills fötterna värker och man inte orkar bära fler kassar.

Shoppa loss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0