Inte mycket att säga..

Sitter på jobbet och försöker få tiden att gå.
Nån gång i natt  kommer min älskling hem, Jippi!
Sen är det bara ett tolvtimmarsskift kvar och sen leedigt.
Imorrn ska vi och titta på två hus, ett av dem känner jag lite
extra mycket för och kan se mig själv i om 15 år.
Även på Måndag ska vi titta på två hus. Spännande.

Igår var det grillmiddag på Urmakargatan, jättegod mat och trevligt sällis.
Lilla V är bedårande söt. Får ju inte mindre bebissug av att umgås med henne.
Hela vägen hem gick hon alldeles själv, och snabbt gick småbenen.
Där är det inga ledsamheter inte.
Men uff man får ju prestationsångest ha ha
Jag tycker att alla mina vänner får så perfekta bebisar.
Hur ska man kunna matcha det liksom???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0