Helgen!

Helgen vart riktigt nice..... Var ju lite i valet och kvalet om jag skulle
åka till Gränsen eller inte eftersom N inte var med. Han e ju i Norge o jobbar.
Bestämde mig iaf för att åka upp. Så jag handlade för en person och tankade dunkar
och sånt som hör varje gränsen resa till.
Slalombacken och strålande sol på Lördag och M.s 30 årsbaluns på kvällen.
Riktigt trevligt...... Massa folk och varmt och skönt hela kvällen.
På söndagen kunde jag inte köra skoter så Puffuffe hämtade upp mig.
Det var så sjukt varmt hela dagen och vi låg bara o slappade på liggunderlaget.
Osså lite skoterkörning såklart.

Nu är "Svämpa" här och grabbarna också så det är mysigt. Men eftersom jag jobbar
hela helgen ska grabbarna vara med sin mor då...
N kommer hem på Söndag och då ska vi kolla på ett hus..... Jag tror redan att jag
är kär i det. Har varit in i det en gång bara men minns inte hur det ser ut. Utifrån
är det iaf skitfint. Ska även på två husvisningar på Måndag.

Bilder från helgen:

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0