Heja Sverige...

Igårkväll gluttade jag på Schlagerfestivalen med Sof och Sverige gick vidare jiihaa...
Inte för att jag bryr mig så värst och inte för att jag tycker att låten är sådär bra.   
Men man e ju lite patriot så det är alltid kul när det går bra för Sverige.
Min favoritlåt var Maltas fina ballad, shit pommes vilken röst den kvinnan har. S grät krokodiltårar när hon sjöng.
Konstigt nog gjorde inte jag det... Tror jag för trött för att reflektera eller nåt.

Go girl!!                                                                                                                                                  


på tal om att gråta...... Här om dagen på jobbet grät jag åt allt på tv hi hi. Bland annat åt Spårlöst försvunnen, Talang 2009 med mera. Blir bara känsligare och känsligare nu för tiden.

                                             

Efter att bara ha sovit tre timmar efter nattskiftet trodde jag att skulle sova som en 
stock, men icket..... Har hostat som en galning igen så det bidde inte mycket sömn.
Så när klockan ringde 05.00 tordde jag typ att jag var död.

Nåja nu har jag ju klarat av arbetsdagen ändå... Tänkte göra ett riktigt städrace idag och
sedan lägga mig riktigt tidigt. 

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0