Förkyld

                                                               



Uff, jag är helt slut. Det började med hosta sen kom snorandet och huvudvärken också.
Förra natten höll jag hela familjen vaken med mitt hostande. Känns som att jag ska gå sönder, gjör så sjukt ont
i hals och bröst när jag hostar. Länge sedan man varit sähär risig faktiskt.
Inte nog med det. Idag åkte gubben iväg till Norge och ska jobba där i två veckor. Så jag får
helt enkelt tycka sund om mig i min ensamhet,
Ska även jobba natt idag.......
Tänkte att jag lika gärna kan gå coh jobba eftersom jag ändå inte kan sova på¨nätterna.
Och det är ju inte så att jag smittar någon där jag jobbar heller.

Nåja nog med gnäll från mig nu!!
Jag ska uppdatera er om den senaste tiden eftersom jag inser att det är skitlänge sen jag skrivit igen...
Sorry!

Men det kommer senare idag, nu måste jag trycka i imig lite alvedon, nässpray, bafucin osc.

Snorkram


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Stridis! Länge sen vi hördes men jag läser här och vet hur du har det =) Tänkte bara säga att du INTE är ensam, har precis samma skit och haft i över en vecka i Ume...trist, men vi får härda ut! Hoppas du mår bra iaf! Kram Lina

2009-05-11 @ 18:50:00
Postat av: Anonym

Tjeeena!



Kuul att höra av dig gums! Uff hoppas inte min förkylning håller i sig så länge urk. Har inte tid med det.... detsamma, hoppas du mår bra trots allt.

Ha det bäst!

kramis

2009-05-11 @ 21:26:11
URL: http://shoppaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0