Titta solen.....

Yihaa idag har solen tittat fram och det är dessutom varmt.
Vi hann med en promenad och en fika på stan i solskenet innan
jag var tvungen att bege mig till jobbet.
Osså hann jag in på Hemtex och köpa ett fint
överkast med tillhörande kuddar också. Det är vitt med
gråa stjärnor på, jättefint!
Tror det kommer att passa jättebra i vårt nya sovrum.
Det är ju nästan det som är roligast med alltihopa, att planera
detaljerna liksom.
Jag har ju nästan lust att dra fram blomkrukor och sånt innan ens
byggdammet är borta men jag får nog hejda mig lite he he.

Nu är det nästan helt färdigtapetserat och målat på nedervåningen också.
Och köket börjar ta form menvi måste ju tyvärr vänta två veckor till
på den eländiga bänkskivan innan det blir helt klart.

    

Längtar tills kvällen... Det är lika spännande varje dag att komma till huset och se alla framsteg.
Han är så duktig min kära.... Bästaste!

Kommentarer
Postat av: Betty Mello

Var med och tävla om 150 dollar att shoppa för hos GoJane (du behöver inte bry dig om frakt och tullavgifter).

Tävla här: http://www.bettyscloset.devote.se/blogs/2229829/taevling--vinn-150-dollar-hos-gojane.htm#WriteComment



Kramar // Betty, www.bettyscloset.devote.se

2009-07-31 @ 13:48:30
URL: http://www.bettyscloset.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0