Nattsudd igen...

Är på jobbet igen.....
Är inte speciellt social just nu känner jag.
Jobb på natten, sova på dagen och sen fixa i huset de
få timmar som blir över innan man ska till jobbet igen.

Känner mig just nu lite avis på alla som har myshelg och så vidare.
För mig känns det jäkligt långt bort. Skulle aldrig ha ro i kroppen
och ta en slapparkväll i soffan just nu.
Även om det förmodlgien skulle behövas.

Nåja det är ju fakstikskt helt självvalt. Och jag  håller ju på att
inreda mitt drömhus, så helt tokigt är det ju faktiskt inte.
Tänkte lägga in lite bidler på hur det ser ut i huset såhär långt.

          

        


Mera kommer sen.... Gå gärna in på min länk till styleroom. Där uppdaterar jag också
med jämna mellanrum.

Sov gått alla ni som får sova. Jag jobbar tre timmar till.....
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0