Nattasudd....

Nattasuddar lite här på jobbet... Vad ska man hitta på för
att hålla sig vaken liksom?
Det är ju sjukt dött här nu under sommaren så man får
verkligen vara innovativ om man vill ha ngt att göra.

Idag har jag verkligen varit trött som en gnu.
Ändå har jag sovit rätt bra efter jobbet.
När jag vaknade åkte jag direkt till huset
för att hjälpa till med målning osv.
Det tog inte länge så gick jag typ in i väggen. Helt slut!
N beordrade mig att åka hem och vila.

Jag som annars kännt mig hur pigg som helst.....
Fattar ingenting.... Eller jo det gör jag nog....
Tröttheten har nog sina orsaker.. he he... ;-)

Annars går det verkligen framåt i huset. Det kommer
verkligen bli så himla bra.
Hade önskat att jag också var lite mer lagd för snickeri...
då hade jag kunnat hjälpa till mer. Nu blir det ju mest
målning, städning och hantlangning. Osså designen förståss....
Det får man ju inte glömma.

54 minuter kvar tills jag får gå hem och sova Jihaaa!

Sov så gott alla som redan sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0