Lill lördag

Jaha då var det lillördag och jag ska på partaj....
Nääää jag skojas.
Lill-lördag har verkligen ingen som helst innebörd i mitt liv :-)

Har knappt sovit inatt. Min kropp är fortfarande uppenbarligen
inställd på nattjobb. Somnade vid tolv och sov som en stock till kl03:00.
Sen var jag klarvaken fram till 07:00. Det var bara helt omöjligt att somna om.
Istället låg jag i sängen och planerade hur det ska se ut i hemmet när
det blir klart. Funderade på gardintyger och såna grejer ha ha

Idag skulle N få hjälp att bära in vitvaror och sånt till köket så
nu är jag nyfis på hur det ser ut när det kommit på plats.
Osså e jag sur på Ikea. Vi skulle få vår bänkskiva idag, men icke....
Den var redan två veckor försenad och när jag nu ringde och efterlyste
den fick jag veta att den kommer om två veckor. Alltså en månad försent.
jahapp, bara sådär... och ingen kompensation får men heller.
Men det är väl smällar man får ta när man köper billigt från Ikea...
Eller ?? jag menar den kostar ju bara 10 000 spänn. ;-)

Istället har jag tröstbeställt lite grejer på nätet bland annat två fina
tavlor som jag ska i vårt fina hus.


Denna tänkte jag ha i sovrummet, tyckte den var så söt. Den andra lyckas jag inte spara.

Nu ska jag kolla om det finns fler fina saker jag kan beställa i brist på annat.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0