Hemmaaaa

Är åter  hemma igen. Har insett att jag faktiskt börjat bli gammal
 ha ha ha
Förr var man ute på vift flera månader om året och tyckte aldrig att det var
speciellt skönt att komma hem. Men nu... oj oj oj vad jag uppskattar att
komma hem. Vi hade det jättebra på semestern, inte fråga om det men
hemma är bäst.
Det blev mycket sol och  bad och shopping. Vi blev tvungna att köpa
två resväskor extra för att få hem alla kläder vi shoppat hi hi.
Vi köpte nå billigt skräp i Bulgarien som inte ens höll hela vägen hem.
På Kiruna flygplats ramlade hjulen av ha ha.
Och givetvis på "min" cerise resväska, den var urläcker men uppenbarligen
helt oduglig. Nåja vi fick iaf hem alla prylar.
Vi fick som sagt vår dos av sol och bad men vi kommer inte att åka till
Sunny Beach fler gånger. En vecka var alldeles tillräckligt. Det var så extremt
mycket folk och ljud hela tiden. Ungefär som att vara på festival hela tiden.
(Återigen..jag har blivit gammal...)
Nä men det blev liksom fär mycket av allt. Säkert kul om man är 19 men vi hade
nog föredragti lite lugnare, helst för barnens skull.
Men grabbarna var supernöjda ändå och det är huvudsaken.

Vips vips sitter man på jobebt och det är som att man inte ens varit iväg..
Konstigt, konstigt.

Nu måste jag göra lite nytta också...

Ska lägga in lite bilder snart...

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0