Helgen...

Javisst blev det en väldigt intensiv helg.... Annat kan man verkligen inte säga.
Fredagen jobbade jag till 13:00 och sen var det ju tänkt att vi direkt skulle hoppa
i bilen mot Dalarna.
Men icke......
Vi har ju just nu lite dålig koll på alla prylar efter flyttar med mera.
Så trots att N kollade igenom alla fyra förråden hittade han inte sin
kostym. Kostymen som endast använts en gång och inköptes förra året
för S o M:s bröllop.
Inte annat att göra än att åka på Dressman och köpa en ny.
Kändes aningen onödigt med tanke på hur sällan kostym används men men ....
Inte mkt att göra.
Vi var framme i Smedjebacken 04:00 lördag morgon.

15:00
Lördag E och A:s underbara bröllop.
Efter det var det fest.... Jättetrevligt!

11:00
Söndag startade vi vår hemfärd från Smedjebacken.
Jag körde de första 50 milen eftersom jag var den enda som inte var bakis ;-)

02:00
Söndag natt var vi hemma.

Bröllopet var supertrevligt och brudparet var så ootroligt vackra. Hoppas att jag också blir
en vacker brud nångång.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi tycker att du kan vara en vacker brud snart! Vi vill också gå på bröllop! Alltid trevligt med härliga människor och mycket kärlek!

Kramar!

2009-07-21 @ 23:54:25
URL: http://mammakraft.blogg.se/
Postat av: Ia

Va kul att du har startat dendär bildsidan om huset. Va mkt ni hunnit med!

Ses snart! Pyzz

2009-07-26 @ 11:46:25
URL: http://soda78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0